Moje ulubione odcienie Color Tattoo 24hr

Processed with VSCO

Niezbyt często używam do codziennego makijażu cieni do powiek, jednak kiedy już się na nie decyduję, zazwyczaj sięgam wtedy po Color Tattoo 24hr firmy Maybelline. Zdecydowanie są to jedne z najlepszych produktów do makijażu oczu, jakie kiedykolwiek używałam.

Są to cienie kremowe, dzięki czemu doskonale nadają się również jako baza pod cienie sypkie i w kamieniu. Można je nakładać za pomocą pędzelka, ale ja osobiście preferuję nakładanie produktu opuszkami palca, a następnie ewentualne wykończenie przy pomocy pędzla. Pigmentacja tych cieni jest wspaniała! Można nałożyć niedużą ilość produktu, aby delikatnie podkreślić codzienny makijaż lub stopniowo zwiększać jego ilość, a tym samym intensywność i wyrazistość koloru. Na polskim rynku dorobiliśmy się już całkiem pokaźnej palety kolorów. Niedawno pojawiły się 4 nowe kolory z serii Creamy Mattes, co niezwykle mnie ucieszyło. Jeśli chodzi o cenę, to waha się ona w granicach 20-25 złotych, w zależności od drogerii. Wiem, to może się wydawać dość dużo jak za jeden cień do powiek, jednak warto wziąć pod uwagę, że opakowanie jest dość pojemne, a wszystko dodatkowo rekompensuje ich jakość. Warto również wspomnieć, że są to kosmetyki niezwykle trwałe oraz nie rolują się na powiece!

 

Jak to mam w zwyczaju, zdecydowała się na kolory klasyczne, nie rzucające się w oczy, tzw. „nude”. Przyznam, że ciężko byłoby mi wybrać mój ulubiony odcień. Jeśli chodzi o makijaż na dzień z pewnością wygrywają tutaj cienie matowe, szczególnie przypadł mi do gustu kolor crème de rose 91, który delikatnie zlewa się z moją skórą, ale wciąż jest widoczny na powiece i pięknie podkreśla oraz odświeża spojrzenie. Wieczorami lubię dodać do makijażu trochę błysku, szczególnie na środkową część powieki, co nadaje oczom świeżości i świetnie wygląda na zdjęciach. Wybór cienia metalicznego zależy już od kolorystyki makijażu, na jaką się zdecyduję – nie mam tu swojego faworyta.

Processed with VSCO

Jeśli jeszcze nie testowałyście cieni do powiek Color Tattoo 24hr, to koniecznie musicie dać im szansę i przekonać się na własnej skórze o ich wyjątkowości i doskonałej jakości. Gorąco polecam!!!

7 comments

Skomentuj

